Viss, kas nepieciešams ērtai
rēķinu pārvaldībai

Mūsdienu uzņēmējam svarīgākais ir laiks, efektivitāte un pārskatāma naudas plūsma. Tieši tāpēc tika izveidots Komprendo – moderna un vienkārši lietojama rēķinu izrakstīšanas un pārvaldības platforma, kas palīdz pašnodarbinātajiem, uzņēmējiem un saimnieciskās darbības veicējiem ērti organizēt savu finanšu dokumentāciju vienuviet.

Zemāk iepazīsties ar visām Komprendo iespējām, kas atvieglo Tavu ikdienu un automatizē būtiskus procesus.

1. Viegla un ātra rēķinu sagatavošana

Ar Komprendo rēķinu izrakstīšana kļūst par vienkāršu, ātru un efektīvu procesu. Atliek vien izvēlēties klientu, norādīt apmaksas termiņu (ja tas atšķiras no tava noklusējuma), ievadīt produkta vai pakalpojuma informāciju — vai izvēlēties to no iepriekš sagatavotajiem ierakstiem — un pievienot daudzumu un cenu. Dažu soļu laikā rēķins ir sagatavots un gatavs nosūtīšanai klientam.

2. Rēķinu nosūtīšana no sistēmas pa tiešo klientam

Nav nepieciešams saglabāt rēķinu kā PDF, atvērt e-pastu, pievienot pielikumu un nosūtīt klientam. Komprendo ļauj rēķinu nosūtīt klientam tieši no platformas uz klienta e-pasta adresi. Vairāki soļi jūsu darba plūsmā, kas tiek izskausti ieviešot Komprendo rēķinu pārvaldības risinājumu. Ar vienu pogas spiedienu, Jūsu sagatavotais rēķins tiek nogādāts klientam arī eRēķina (.xml) formātā.

3. Rēķinu statusu pārvaldība

Sekojiet līdzi, kurš rēķins ir: Nosūtīts, Apmaksāts, Kavēts, Anulēts.
Šī funkcija ļauj vienā vietā kontrolēt visus darījumus un ātri reaģēt uz maksājumu kavējumiem.

4. Automātiskie atgādinājumi par neapmaksātiem rēķiniem

Komprendo automātiski informē klientus, ja rēķins nav apmaksāts noteiktajā termiņā. Jūs varat ērti izveidot atgādinājumu grafiku, nosakot, kad sūtīt paziņojumus — pirms apmaksas termiņa, tuvojoties termiņam vai pēc tā kavēšanas. Šī funkcionalitāte ļauj pilnībā automatizēt atgādinājumu procesu, ietaupot jūsu laiku un novēršot nepieciešamību sekot katram rēķinam manuāli. Komprendo parūpējas par visu jūsu vietā.

5. eRēķinu ģenerēšana XML formātā
(gatavs 2026. gada prasībām)

Kopš 2025. gada XML e-rēķini ir obligāti, sadarbojoties ar valsts iestādēm Latvijā. Sākot no 2026. gada, šī prasība tiks paplašināta arī uz B2B un privāto klientu apkalpošanu. Komprendo jau šobrīd nodrošina iespēju ģenerēt un eksportēt rēķinus XML formātā, ļaujot jūsu uzņēmumam būt soli priekšā un savlaicīgi pielāgoties jaunajām regulām.
Raksts VID mājaslapā

6. Klientu datu pārvaldība un kontaktu glabāšana

Uzturi detalizētu klientu datu bāzi ar nosaukumiem, reģistrācijas numuriem, adresēm un e-pastiem. Kad sagatavo nākamo rēķinu, klienta informācija būs automātiski pieejama, Kā arī glabājiet klienta rēķinu vēsturi, lai zinātu kāda iepriekš bijusi sadarbība ar konkrēto klientu.

7. Produktu un pakalpojumu sagataves

Izveido produktus vai pakalpojumu šablonus ar nosaukumu, cenu un aprakstu. Nākamajos rēķinos tos vari pievienot ar vienu klikšķi. Īpaši noderīgi, ja piedāvā regulārus pakalpojumus vai preces, vairs nebūs nepeiciešams atcerēties nosaukumus un izcenojumus. Sagatavo produkut/pakalpojumu un ērti pievieno to rēķinam.

8. Eksportēšana un filtrēšana

Eksportē visus rēķinus, klientus vai produktu sarakstus PDF, CSV vai XML formātā. Lietotāji var izmantot filtrus, lai atlasītu rēķinus pēc: Statusa, Laika perioda, Klienta vai Avota. Glabājiet savus rēķinu vienuviet un piekļūstiet tiem, kad vien nepieciešams.

9. Rēķinu statistika un pārskati

Komprendo apkopo informāciju par visiem rēķiniem, ļaujot sekot līdzi: Apmaksu skaitam un kavējumiem, Kopsummām pa mēnešiem vai klientiem, Visbiežāk izmantotajiem pakalpojumiem, Izsūtīto rēķinu apjomam.

10. Lietotājam draudzīgs interfeiss latviešu valodā

Sistēma ir izstrādāta latviešu valodā, domājot par vietējā uzņēmēja vajadzībām. Viss ir pārskatāms, saprotams un viegli pieejams arī cilvēkiem bez IT zināšanām.

Gatavs automatizēt savu rēķinu apriti?

Pievienojies uzņēmumiem, kas jau taupa laiku un samazina kļūdas ar Komprendo. Reģistrējies un izmēģini pats!

 


🎯 Kam paredzēts Komprendo?

Komprendo ir piemērots:

  • Pašnodarbinātām personām

  • Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem

  • Saimnieciskās darbības veicējiem

  • Jaunuzņēmumiem

  • Brīvmāksliniekiem un pakalpojumu sniedzējiem


🛠️ Ko Komprendo atrisina?

  • Samazina roku darbu un papīru kalnus

  • Automatizē klientu maksājumu uzraudzību

  • Padara grāmatvedību caurspīdīgu un pieejamu

  • Nodrošina datu drošību un organizētību

  • Palīdz sagatavoties e-rēķinu regulējumam


🚀 Kopsavilkums – Komprendo funkcijas uzņēmējdarbības uzrāvienam

Komprendo.lv nav tikai rēķinu rīks – tā ir pilnvērtīga rēķinu pārvaldības platforma, kas ļauj ietaupīt laiku, samazināt kļūdu iespējamību un ieviest automatizētus procesus ikdienas darbībā. No rēķinu sagatavošanas līdz e-rēķinu eksportam un klientu uzskaitei – viss vienuviet, vienkārši un saprotami.