Viss, kas nepieciešams ērtai
rēķinu pārvaldībai
Mūsdienu uzņēmējam svarīgākais ir laiks, efektivitāte un pārskatāma naudas plūsma. Tieši tāpēc tika izveidots Komprendo – moderna un vienkārši lietojama rēķinu izrakstīšanas un pārvaldības platforma, kas palīdz pašnodarbinātajiem, uzņēmējiem un saimnieciskās darbības veicējiem ērti organizēt savu finanšu dokumentāciju vienuviet.
Zemāk iepazīsties ar visām Komprendo iespējām, kas atvieglo Tavu ikdienu un automatizē būtiskus procesus.
1. Viegla un ātra rēķinu sagatavošana
Ar Komprendo rēķinu izrakstīšana kļūst par vienkāršu, ātru un efektīvu procesu. Atliek vien izvēlēties klientu, norādīt apmaksas termiņu (ja tas atšķiras no tava noklusējuma), ievadīt produkta vai pakalpojuma informāciju — vai izvēlēties to no iepriekš sagatavotajiem ierakstiem — un pievienot daudzumu un cenu. Dažu soļu laikā rēķins ir sagatavots un gatavs nosūtīšanai klientam.
- Ērts izkārtojums un pārskatāms izkārtojums
- Viegla piekļuve visam klientu sarakstam rēķina izrakstīšanai
- Produktu sagataves ar nosukumu, aprakstu un izcenojumu
- Viss nepieciešamais ātrai rēķina sagatavošanai


2. Rēķinu nosūtīšana no sistēmas pa tiešo klientam
Nav nepieciešams saglabāt rēķinu kā PDF, atvērt e-pastu, pievienot pielikumu un nosūtīt klientam. Komprendo ļauj rēķinu nosūtīt klientam tieši no platformas uz klienta e-pasta adresi. Vairāki soļi jūsu darba plūsmā, kas tiek izskausti ieviešot Komprendo rēķinu pārvaldības risinājumu. Ar vienu pogas spiedienu, Jūsu sagatavotais rēķins tiek nogādāts klientam arī eRēķina (.xml) formātā.
- Paātriniet un atvieglojiet rēķina nosūtīšanas procesu
- Atbrīvojieties no liekiem soļiem rēķina sagatavošanas un nosūtīšanas procesā
3. Rēķinu statusu pārvaldība
Šī funkcija ļauj vienā vietā kontrolēt visus darījumus un ātri reaģēt uz maksājumu kavējumiem.
- Ērti un viegli pārskatāma informācija, par rēķinu aktuālo statusu
- Iespēja filtrēt rēķinus pēc statusiem, lai tos vieglāk apstrādāt


4. Automātiskie atgādinājumi par neapmaksātiem rēķiniem
- Jūsu pašu pārvaldīts informācijas izsūtīšanas automatizācijas grafiks
- Automātiski informējiet par rēķina apmaksas termiņa tuvošanos
- Informējiet par apmaksas termiņa kavējumu, neradot sev liekus uzdevumus
- Sastādiet kavēto rēķinu atgādinājumu grafiku, līdz rēķina apmaksas brīdim
5. eRēķinu ģenerēšana XML formātā
(gatavs 2026. gada prasībām)
Kopš 2025. gada XML e-rēķini ir obligāti, sadarbojoties ar valsts iestādēm Latvijā. Sākot no 2026. gada, šī prasība tiks paplašināta arī uz B2B un privāto klientu apkalpošanu. Komprendo jau šobrīd nodrošina iespēju ģenerēt un eksportēt rēķinus XML formātā, ļaujot jūsu uzņēmumam būt soli priekšā un savlaicīgi pielāgoties jaunajām regulām.
Raksts VID mājaslapā
- XML rēķinu ģenerēšana un izsūtīšana klientiem, bez papildus darbībām
- Risinājums, kas jau gatavs jaunajām prasībām


6. Klientu datu pārvaldība un kontaktu glabāšana
Uzturi detalizētu klientu datu bāzi ar nosaukumiem, reģistrācijas numuriem, adresēm un e-pastiem. Kad sagatavo nākamo rēķinu, klienta informācija būs automātiski pieejama, Kā arī glabājiet klienta rēķinu vēsturi, lai zinātu kāda iepriekš bijusi sadarbība ar konkrēto klientu.
- Klientu datu uzglabāšanai, lietošanai rēķinu sastādīšanā
- Klientam sagatavoto rēķinu vēstur un analītika
7. Produktu un pakalpojumu sagataves
Izveido produktus vai pakalpojumu šablonus ar nosaukumu, cenu un aprakstu. Nākamajos rēķinos tos vari pievienot ar vienu klikšķi. Īpaši noderīgi, ja piedāvā regulārus pakalpojumus vai preces, vairs nebūs nepeiciešams atcerēties nosaukumus un izcenojumus. Sagatavo produkut/pakalpojumu un ērti pievieno to rēķinam.
- Atvieglota rēķinu sagatavošana, izmantojot produkutu sagataves
- Nodrošiniet vienotu rindu vērtību tekstus, izmantojot produktu sagataves


8. Eksportēšana un filtrēšana
Eksportē visus rēķinus, klientus vai produktu sarakstus PDF, CSV vai XML formātā. Lietotāji var izmantot filtrus, lai atlasītu rēķinus pēc: Statusa, Laika perioda, Klienta vai Avota. Glabājiet savus rēķinu vienuviet un piekļūstiet tiem, kad vien nepieciešams.
9. Rēķinu statistika un pārskati
Komprendo apkopo informāciju par visiem rēķiniem, ļaujot sekot līdzi: Apmaksu skaitam un kavējumiem, Kopsummām pa mēnešiem vai klientiem, Visbiežāk izmantotajiem pakalpojumiem, Izsūtīto rēķinu apjomam.


10. Lietotājam draudzīgs interfeiss latviešu valodā
Gatavs automatizēt savu rēķinu apriti?
🎯 Kam paredzēts Komprendo?
Komprendo ir piemērots:
Pašnodarbinātām personām
Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem
Saimnieciskās darbības veicējiem
Jaunuzņēmumiem
Brīvmāksliniekiem un pakalpojumu sniedzējiem
🛠️ Ko Komprendo atrisina?
Samazina roku darbu un papīru kalnus
Automatizē klientu maksājumu uzraudzību
Padara grāmatvedību caurspīdīgu un pieejamu
Nodrošina datu drošību un organizētību
Palīdz sagatavoties e-rēķinu regulējumam
🚀 Kopsavilkums – Komprendo funkcijas uzņēmējdarbības uzrāvienam
Komprendo.lv nav tikai rēķinu rīks – tā ir pilnvērtīga rēķinu pārvaldības platforma, kas ļauj ietaupīt laiku, samazināt kļūdu iespējamību un ieviest automatizētus procesus ikdienas darbībā. No rēķinu sagatavošanas līdz e-rēķinu eksportam un klientu uzskaitei – viss vienuviet, vienkārši un saprotami.